Klantbeoordeling: 9,3 klantenbeoordeling
  • Gratis retourneren
  • Betaal veilig met creditcard of ideal
  • De mooiste merken
  • Voor 16:00 besteld morgen in huis!

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Dan kun je de bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren. Dit kan alleen als de schoenen in ongebruikte staat verkeren én met de originele onbeschadigde schoenendoos. Je kunt de schoenen in de winkel retourneren of via de post, zie hieronder de instructies.


A. In de winkel
1. Retourneren kan binnen 14 dagen – nog even aanpassen
2. Neem je pakket met de ongedragen schoenen in de originele verpakking (originele schoenendoos) en de factuur mee naar één van onze winkels in Alkmaar of Wormerveer.
3. Vergeet niet de factuur mee te nemen, zonder de factuur kunnen wij de retournering niet in behandeling nemen.
4. Indien je de bestelling in zijn geheel retourneert, betalen wij naast het bedrag van de bestelde producten ook de verzendkosten terug.
5. Terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als de betaling. Let op, in de winkel ontvang je vanwege veiligheidsoverwegingen geen contant geld retour.

B. Via post
1. Stuur binnen 14 dagen een mail naar webshop@hatshoe.nl.
2. Vermeld in deze mail duidelijk welke artikelen je wilt retourneren én je ordernummer.
3. Vul het retourformulier in en stop dit bij het pakket. De factuur is tevens het retourformulier (zonder dit formulier kunnen we je retourzending niet in behandeling nemen).
4. Je ontvangt van ons een retourlabel*.
5. Print het ontvangen retourlabel uit en plak deze op de originele verpakking (hiermee bedoelen we de schoenen in de originele schoenendoos in de plastic hoes, is de plastic zak kapot? Verpak de schoenendoos dan in iets anders wat de doos beschermt!)**
6. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala punt en retourneer het pakket.
7. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. Indien je de bestelling in zijn geheel retour stuurt betalen wij naast het bedrag van de bestelde producten ook de verzendkosten terug.

*Gratis retourneren geldt alleen bij gebruikmaking van Kiala in Nederland. Wanneer er geen Kiala punt bij je in de buurt is, dan kunnen wij geen gratis retourneren aanbieden.

**Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending heeft Hatshoe de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan dan heeft Hatshoe de mogelijkheid om dit in waardevermindering te brengen.

Retourinformatie

De schoenen mogen teruggestuurd worden naar: Hatshoe kinderschoenen, Krommenieërweg 10, 1521 HJ Wormerveer.