Klantbeoordeling: 9,3 klantenbeoordeling
  • Gratis retourneren
  • Betaal veilig met creditcard of ideal
  • De mooiste merken
  • Voor 16:00 besteld morgen in huis!
  • Gratis retourneren
  • Betaal veilig met creditcard of ideal
  • De mooiste merken
  • Voor 16:00 besteld morgen in huis!

Hoe ruil ik mijn bestelling?

Zijn de schoenen toch niet de juiste maat? Dan kun je de ongedragen schoenen eenvoudig bij ons omruilen, ons personeel adviseert je graag. Je kan op werkdagen altijd even bellen met 075-6400814 of op elk tijdstip e-mailen naar info@hatshoe.nl.

Ruilen kan op twee manieren:

A. In de winkel
1. Neem je pakket met de ongedragen schoenen in de originele verpakking (de originele schoenendoos) en de factuur mee naar één van onze winkels in Alkmaar of Wormerveer.
2. Vergeet niet de factuur mee te nemen, zonder de factuur kunnen wij de bestelling niet ruilen.
3. Kies een nieuw paar schoenen uit (neem eventueel van te voren contact op met de winkel of de schoenen aanwezig zijn).
4. Bij de kassa wordt het eventuele verschil in bedrag verrekend.
5. Terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als de betaling, binnen 14 dagen. Let op, in de winkel ontvang je vanwege veiligheidsoverwegingen geen contant geld retour.

B. Online
1. Stuur binnen 14 dagen een e-mail naar webshop@hatshoe.nl. Vermeld hierin wat je wilt ruilen, de reden, waarvoor je het wilt ruilen (mits voorradig) en je ordernummer.
2.1. Bestel dan de nieuwe schoenen (mits voorradig) in de webshop en vermeld bij de bestelling dat het om een omruiling gaat. Op een werkdag besteld heb je de schoenen dan de volgende dag in huis.
2.2. Of je stuurt de schoenen eerst retour, wanneer deze ontvangen zijn in winkel sturen wij het nieuwe paar op.
3. Stuur de te ruilen schoenen retour volgens onderstaande instructies. Je ontvangt van ons een retourlabel*.
4. Vermeld op de factuur/retourformulier dat het om een omruiling gaat en voeg het bij de schoenen.
5. Print het ontvangen retourlabel uit en plak deze op de originele verpakking (hiermee bedoelen we de schoenen in de originele schoenendoos in de plastic hoes, is de plastic zak kapot? Verpak de schoenendoos dan in iets anders wat de doos beschermt!)**
6. Ga naar het dichtstbijzijnde UPS punt en retourneer het pakket.
7. Het eventuele verschil in aankoopbedrag zal je van ons terug ontvangen zodra de retourzending bij ons binnen is. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen. 

*Gratis retourneren geldt alleen bij gebruikmaking van UPS in Nederland. Wanneer er geen UPS punt bij je in de buurt is, dan kunnen wij geen gratis retourneren aanbieden.

**Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending heeft Hatshoe de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan dan heeft Hatshoe de mogelijkheid om dit in waardevermindering te brengen.
 

Retourinformatie

U kunt de artikelen terugsturen naar: Hatshoe kinderschoenen, Krommenieerweg 10, 1521 HJ Wormerveer.